Przedmiot Projektu:
Narzędzie stworzone dla twórców gier, które pozwoli im nagrywać różne animacje postaci używając sprzętu VR. Zestawy do wirtualnej rzeczywistości pozwalają przechwycić położenie rąk, nóg, głowy oraz pleców, dzięki czemu można oszacować całą pozycję gracza.
Dlaczego się tym zajmujemy:
• Projekt przyniesie pierwsze komercyjne przychody dla Parku Technologicznego, będzie też istotnym elementem portfolio otwierającym drogę do zleceń z branży GameDev
• Zakładana stopa wzrostu globalnego rynku gier to 10,3% r/r, wartość wydatków konsumenckich na gry ma osiągnąć 180 mld dolarów w roku 2021 (w 2012 roku było to 70,6 mld dol.)
• Liczba twórców gier mających bezpośredni dostęp do sprzętu VR to już przeszło 25% wszystkich twórców. Dodatkowo popularność wirtualnej rzeczywistości rośnie z każdym miesiącem
• Koszty animacji to istotne składnik kosztów produkcji gier. Implementacja rozwiązania umożliwi zatem istotne oszczędności
• Na sukces wdrożenia powinny przełożyć się ponadto jeszcze dwa czynniki:
– Rozwiązanie dedykowane jest najpopularniejszemu aktualnie silnikowi gier - Unity
– W procesie produkcyjnym brał udział przedstawiciel branży